Renaissanceschool vindt sponsor: schooljaar 2023/2024 volledig gratis bij aanmelding vóór 1 juni

De Tocqueville Stichting heeft een donateur gevonden die bereid is om voor het komende schooljaar de kosten van de Renaissanceschool in Almere te dragen. Voor ieder schoolgaand kind was tot nu toe een ouderbijdrage van 300 euro per maand verplicht.

We zijn verheugd om te melden dat we deze verplichting in 2023/2024 kunnen loslaten. Dankzij de steun van onze donateurs kunnen we het onderwijs volledig gratis aanbieden en wordt de Renaissanceschool voor nog meer kinderen toegankelijk. De ouderbijdrage blijft bestaan, maar dan in een vrijwillige vorm.

In het licht van de toenemende indoctrinatie op reguliere basisscholen is de overstap naar de Renaissanceschool nog niet eerder zo aantrekkelijk geweest. De Renaissanceschool biedt kleinschalig kwaliteitsonderwijs en accepteert leerlingen van groep 1 t/m 8.

Ouders die gebruik willen maken van de gunstige instroomvoorwaarden, dienen hun kind vóór 1 juni aan te melden. Daarna sluit de inschrijving voor het nieuwe schooljaar. Wees dus op tijd!

De komende tijd zal de Renaissanceschool verschillende informatieavonden en open dagen organiseren.

Vanavond om 19:30 uur is de eerste informatieavond voor ouders en belangstellenden (Randstad 22-161, Almere).

Morgen houden we van 14:00 tot 16:00 uur een open dag op onze school (Scoutingpad 6, Almere). Uiteraard zijn uw kinderen dan van harte welkom.

Op dinsdag 9 mei volgt een tweede informatieavond en op woensdag 10 mei een tweede open dag.

Twijfel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.