Renaissanceschool erkend

Sinds de start van het schooljaar 22/23 biedt de Renaissanceschool Almere particulier basisonderwijs aan. Bij het oprichten van een zogenaamde B3-school start de school eerst het onderwijs op en meldt dit daarna bij de onderwijsinspectie. De inspectie is vervolgens op bezoek geweest en heeft het onderwijs onder de loep genomen en onderzocht of wij aan alle wettelijke eisen voldoen.

De conclusie is dat wij inderdaad aan alle wettelijke eisen die aan het particuliere basisonderwijs gesteld worden voldoen. Met trots mogen wij dan ook mededelen dat wij als school erkend zijn. Dit betekent dat wij nu een officieel BRIN nummer hebben waardoor leerlingen bij ons op school ingeschreven kunnen worden.