12 juli speelmiddag - inschrijven blijft mogelijk

Mooie groei

Na de bekendmaking dat er voldoende donaties binnen zijn gekomen om de ouderbijdrage voor schooljaar 2023/2024 vrij te stellen, druppelen de inschrijvingen binnen. De reeks Open Dagen zijn goed bezocht en de school maakt een mooie groei door. We hebben nog capaciteit voor meer leerlingen, daarom blijft het ook nu nog mogelijk leerlingen in te schrijven.

Speelmiddag

Wij bieden nog één laatste mogelijk om voor de zomervakantie kennis te maken met de Renaissanceschool. Hiervoor organiseren wij op 12 juli een Peuter & Kleuter Speelmiddag van 14.00 tot 16.30 uur. Kom gezellig spelen! Kinderen kunnen zich laten schminken, diertjes aaien, spelletjes spelen of volop springen op het springkussen. Neem ook een kijkje in onze klaslokalen en zie wat de leerlingen dit schooljaar allemaal gedaan hebben. Iedereen is welkom!